Specjalista ds. Marketplace

Miejsce pracy: Wrocław

Talent IN to butikowa agencja doradztwa personalnego, zajmująca się realizacją projektów rekrutacyjnych w obszarach wymagających bardzo dużej specjalizacji oraz finansów i sprzedaży.

Nasz Klient to dynamicznie rozwijająca się nowoczesna organizacja, która już od kilku lat kreuje trendy na polskim rynku artykułów dziecięcych. Dostarczająca klientom produkty wyróżniające się najwyższą jakością, dbałością o szczegóły i wyszukanym wzornictwem. Firma, którą tworzą kreatywni ludzie z pasją, zorientowani na tworzenie środowiska pracy charakteryzującego się przyjazną i pozytywną atmosferą, w której wspiera się pracowników i bardzo dba o ich rozwój.

Obecnie w związku z jej rozwojem i dynamicznym wzrostem poszukujemy dobrego fachowca – specjalisty z doświadczeniem w obsłudze platform sprzedażowych.

Specjalista ds. Marketplace

Miejsce pracy: Wrocław
 

Zadania:

  • Odpowiedzialność za rozwój i zarządzanie kanałem sprzedaży marketplace tj. na platformach sprzedażowych, w tym kontami sprzedażowymi na platformach sprzedażowych oraz realizacja celów sprzedażowych
  • Zarządzanie doświadczeniami użytkowników platform (UX) poprzez m.in. obsługę zamówień, zwrotów i kontakt z klientem w kanale
  • Tworzenie i udoskonalanie ofert produktowych (kart produktowych i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów, skoordynowane z platformą sprzedażową IAI)
  • Analizowanie, realizacja i raportowanie wyników sprzedaży na w/w platformach
  • Przygotowywanie i realizacja strategii sprzedaży produktów oraz zarządzanie polityką cenową
  • Monitorowanie i analizowanie obecnych, wdrażanie nowych rozwiązań i mechanizmów oraz ciągłe udoskonalanie procesów e-commerce (w tym aukcji) zwiększających efektywność sprzedaży
  • Wsparcie budowy wizerunku naszych marek oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy
  • Ścisła współpraca z innymi działami, a w szczególności z Działem Marketingu w zakresie tworzenia i przeprowadzania akcji promocyjnych i kampanii marketingowych, w tym Allegro Ads, Amazon Ads
  • Wskazywanie szans oraz zagrożeń rynkowych, monitorowanie działań konkurencji, aktywne poszukiwanie przewag konkurencyjnych i nisz rynkowych

Wymagania:

  • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży e-commerce
  • Dobra znajomość zagadnień w branży e-commerce, w tym poparta doświadczeniem umiejętność zarządzania Allegro Ads i Amazon Ads
  • Znajomość zasad funkcjonowania i budowy platform sprzedażowych oraz doświadczenie w ich administrowaniu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków
  • Podstawowa znajomość HTML, ew. CSS
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność, samodzielność w działaniu
  • Dobra organizacja pracy własnej i zaangażowanie
  • Dobra znajomość języka angielskiego, mile widziany język niemiecki
  • Wysoka kultura osobista i sposób komunikacji
  • Idealny/a kandydat/ka posiada wiedzę na temat narzędzi wspierających sprzedaż w obszarze
    e-commerce

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B w stabilnym przedsiębiorstwie
  • Pracę w przedsiębiorczym, nastawionym na wyniki, współpracującym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Wspaniałą atmosferę pracy – przyjazne szefostwo, środowisko pracy i kultura organizacji
  • Laptop, telefon służbowy
  • Szkolenia
  • Opiekę medyczną
  • Kartę Multisport
  • Dostęp do produktów z oferty sklepu w atrakcyjnych cenach

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w języku polskim za pomocą przycisku

Aplikuj teraz

Prosimy o umieszczenie poniższej klauzuli w przesyłanych dokumentach:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Talent IN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie moich danych osobowych zawartych w CV i innych dokumentach rekrutacyjnych, w celu udziału w bieżącym procesie rekrutacyjnym i selekcji pracowników. Administratorem danych osobowych jest Talent IN sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Bagno2/67. Jestem świadomy/a przysługującego mi prawa do wycofania zgody, jak również faktu, że wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Zgodę mogę odwołać przesyłając informację o wycofaniu zgody na adres: rodo@talentin.pl Jestem świadomy/a, że wyrażenie niniejszej zgody jest dobrowolne, lecz niezbędne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacji. W przypadku braku zgody, zgłoszenie rekrutacyjne nie zostanie uwzględnione w procesie rekrutacji.

Zapraszamy również do zapoznania się z naszą polityką prywatności: 

Polityka prywatności